Nowa marka smartphonów już w Polsce. Na świecie posiadają miliony zadowolonych użytkowników i widnieją na drugim miejscu w chińskim rynku smartfonów! Sprawdź, czym urzeka marka.
Na rynku europejskim w pierwszej kolejności od marki vivo mogliśmy spotkać się z modelami z serii Y: Y70, Y20s i Y11s. Znajduje się również wśród nich flagowiec VIVO X51.
Vivo zabłysnęło w 2014 r. gdy do sprzedaży wszedł vivo X5 Max. Był określany jako najcieńszy dostępny w tamtym czasie smartfon. (4,75 mm grubości). Nie trzeba było długo czekać na ich kolejny bestseller, gdyż już cztery lata później marka pokazała model X20 Plus UD czyli pierwszego smartfona z czytnikiem linii papilarnych wbudowanym w ekran. Obecnie to rozwiązanie możemy spotkać u wielu przedstawicieli urządzeń, lecz to właśnie oni rozpoczęli ten trend. W sukcesach firmy nie zabrakło nawet modelu z podwójnym ekranem, czy też wysuwanym aparatem.
W 2019 roku marka sprzedała 110 mln sztuk smartfonów a obecnie ze smartfonów vivo na świecie obecnie korzysta 370 mln osób.
Pomimo tego, że w Polsce nie są jeszcze rozpoznawalną marką to swoją karierę rozpoczęli jeszcze w XX w. Konkretnie w 1995r w Chinach. Natomiast smartphony Vivo, o których mowa zaczęli produkować od 2011r. Od początku ich misją było wdrażanie nowych technologii i podnoszenie poprzeczki konkurencji. Chcieli aby ich użytkownicy byli zadowoleni z wygody i łatwości użytkowania.
Zależy im na budowaniu dobrego wizerunku i budowania autorytetu wsród swoich odbiorców. Kładą nacisk na bycie uczciwym w stosunku do swoich klientów i partnerów biznesowych. Na światowym rynku marka utrzymuję pozycję w TOP 5, a na początku 2020 zwiększyła swoją sprzedaż o prawie milion egzemplarzy. Obecnie pozostaje nam śledzić poczynania marki i obserwować, czy równie dobrze przyjmie się na polskim rynku.