Jeżeli w domowych warunkach nie łatwo skupić ci się na pracy, możesz wynająć w pełni wyposażony pokój-biuro w hotelu! Zobacz, jak hotele przeobrażają się w nowych warunkach.

W wyniku pandemii hotele przez pewien czas pozostawały zamknięte, a po otwarciu klientów i tak było znacznie mniej niż w poprzednich latach. W branży hotelarskiej pojawił się pomysł na przystosowanie się do nowych warunków – hotel jako miejsce pracy. Wiele hoteli w USA zamieniło się w biura i oferowane przez nie warunki cieszą się rosnącą popularnością. Takie rozwiązanie oferują również hotele w Polsce.

Home office nie musi być w domu…

Od kiedy pandemia zaczęła się rozprzestrzeniać pracownicy biurowi musieli przenieść swój tryb pracy na zdalny. Dla tych, którym warunki domowe nie pozwalają na pracę w ciszy i skupieniu, sytuacja mogła być wyjątkowo uciążliwa. Teraz naprzeciw potrzebom pracy w nowych warunkach wyszła branża hotelarska. Znaczną część dostępnych pokoi wyposażono w wygodne biurka i fotele. Dostęp do szybkiego Internetu oferuje już większość hoteli. W takich warunkach praca zdalna może być o wiele bardziej komfortowa.

 

Biura do wynajęcia w hotelach w Polsce

Wiele hoteli w Polsce wprowadziło już możliwość wynajęcia pokoju do pracy. W oferowanych pokojach znajdziemy m.in. przestronne biurko, fotel, łóżko, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz dostęp do drukarki i skanera w recepcjach. Oto lista niektórych hoteli oferujących możliwość home office w swoich pokojach:

  • Best Western Portos na warszawskim Mokotowie,
  • Hotel Grano w Gdańsku,
  • Wawel Queen w Krakowie,
  • Hotel Witek w Krakowie,
  • Gwiazda Morza we Władysławowie,
  • Hotel Czardasz w Płocku,
  • Hotel Azzun w Barczewie,
  • Artis Loft Hotel pod Warszawą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *